STRUNJAN 2018 KONDICIJSKE PRIPRAVE

STRUNJAN 2018 - PRIPRAVE NA NOVO TEKMOVALNO SEZONO / FOTOREPORTAŽA

PETEK, 7.9.2018 – NEDELJA, 9.9.2018

Tudi v letu 2018 smo se kegljači iz Šoštanja odločili, da se pred pričetkom nove tekmovalne sezone, zberemo skupaj na kondicijskih pripravah v Strunjanu. Treningom na domačem kegljišču, katerega smo opremili z novimi keglji in kroglami, smo tako dodali dvodnevno udeležbo na turnirju v Izoli, ki letos praznujejo 60 let uspešnega delovanja. Prosti čas med obema tekmovalnima dnevoma smo zapolnili z balinčkanjem in odbojko na mivki.

V petek, 7.9.2018 smo ob cca 8.30 uri krenili izpred domačega kegljišča v Šoštanju proti naši ciljni destinaciji na Primorsko. Prvi postanek je bil potreben za »coffee-break« na vsem nam poznani tradicionalni postojanki v Brezovici. Ko smo se okrepčali, nas je pot vodila na Primorsko, in sicer v Izolo, kjer smo bili dogovorjeni, da se udeležimo turnirja. Tukaj sta se nam pridružila še Emil in Sebastijan, ki sta prispela z lastnim prevozom (ostali smo se pripeljali s sponzorskim vozilom Avto centra Celeia – voznik Roman). Čas na čakanje pričetka tekmovanja v podiranju kegljev, smo zapolnili z nam zelo priljubljeno družabno igro – balinčkanjem. Boj za prestižne nagrade se je pričel – ob 12.30 uri so tekmovanje »odprli« Rasim Hasičić (571), Brane Arnuš (540), Leopold Fidej (554) in Pavle Petrović (569). Nadaljevali so Božo Ognjenović (520), Sebastijan Pintarič (543), Roman Sečki (540) in Bogdan Kompari (494). Prvi tekmovalni dan so zaključili Miloje Aleksić (543), Emil Šehič (502), Rasim Hasičić (601) in Brane Arnuš (558). Slednja dva sta ponovila nastop tega dne, ker smo imeli dve stezi prosti in Rasim je »ujel« šeststotico. Po končanem tekmovanju smo se odpravili v Strunjan, kjer smo prevzeli sobe, se razpakirali in počasi pripravili na večerjo. Med čakanjem na večerjo smo »prevzeli« parkirni prostor pred hotelom, kjer se je odvijalo tekmovanje v balinčkanju. Kot vedno, tudi tokrat ni manjkalo smeha… in po večerji je sledil klepet na terasi in kakšno pivo, dve… za lahko noč. Dolgo nismo ponočevali, ker nas je naslednji dan čakal še en tekmovalni dan na kegljišču v Izoli in vsak izmed nas je želel izboljšati rezultat s prvega tekmovalnega dne.

Naš 2. tekmovalni dan se je pričel odlično, in sicer nas je ob 7.00 uri prebudil čudoviti sončni vzhod, ki je napovedal, da je pred nami še en lep in nepozaben sončen dan. Sledilo je skupno druženje ob zajtrku in kmalu tudi odhod na kegljišče v Izolo, kjer smo pričeli s tekmovanjem ob 9.00 uri. Naš Franc je odstopil svoje mesto na kegljišču kolegu iz kluba in se raje sam s kolesom odpravil v Portorož. Ko smo prispeli na kegljišče v Izolo je bil vsak od nas, ki smo ponovno nastopili (Roman in Bogdan celo dvakrat), dovolj motiviran in pripravljen izboljšati svoj rezultat iz prejšnjega dne. V večini primerov nam je to tudi uspelo, žal nove šeststotice nismo videli, čeprav je bila med nami prisotna tudi ta želja. Na stezah 1-4 so začeli Leopold Fidej (545), Roman Sečki (486), Božo Ognjenović (510) in Miloje Aleksić (550), ki je z zelo natančnimi meti premagal samega sebe. V drugem bloku so kegljali Emil Šehič (535), Bogdan Kompari (519), Sebastijan Pintarič (552) in v »repesažu« Roman Sečki (522). Zadnji, tretji blok, so zaključili Brane Arnuš (585), Rasim Hasičić (552), Pavle Petrović (519) in v »repesažu« Bogdan Kompari (540). Po tekmovanju še osvežitev, nekateri s pivom, drugi z energijskim napitkom, tretjim je najbolj teknila voda. Po kosilu nas je pot vodila na igrišče ob obali, kjer smo se pomerili tudi v odbojki na mivki – sami mojstri te igre z žogo. Iz priloženih fotografij je več kot očitno, da smeha tudi tokrat ni primanjkovalo in vsak od nas je našel trenutek sreče in priložnost, da se je iz srca nasmejal takšnim ali drugačnim situacijam. Na obali smo še počakali na sončni zahod in se nato počasi odpravili proti hotelu na zasluženo večerjo. Naš 2. tekmovalni dan in skupno druženje se je počasi iztekalo – nekateri od nas so bili kar vidno utrujeni, Roman je celo kar zadremal na ramenih svojega kolega Božota… večer smo zaključili z nam zelo priljubljeno družabno igro – balinčkanjem, ponovno kar v garaži hotela. Za nami je bil še en nepozaben dan, poln lepih in manj lepih spominov.

Tretji dan našega skupnega druženja se je pričel prav tako lepo, in sicer z jutranjim prebujanje ob čudovitem sončnem vzhodu nad solinami v Strunjanu. Ker sta bila za nami dva uspešna tekmovalna dneva, smo zadnji dan v dopoldanskem času do kosila izkoristili za uživanje na plaži, in sicer z igranjem odbojke in balinčkanjem v senci ter osvežitvijo v prijetno toplem morju za ta čas, zrak 27°C in voda 24°C, izmerjeno ob 10.00 uri. Na poti do plaže smo izkoristili trenutek za skupno fotografiranje. Še malo pa domov… mi zdaj gremo gremo, se kdaj še vrnemo, je odmevalo po Strunjanu. Po kosilu smo zapuščali Strunjan polni lepih in nepozabnih spominov, na poti domov smo se še zaustavili v Brezovici in tako zaključili krog letošnjega skupnega druženja.

Hvala vsem, ki so nam omogočili letošnje kondicijske priprave v Strunjanu.

7.9.2018 - Fotoreportaža s prvega tekmovalnega dne

8.9.2018 - Fotoreportaža z drugega tekmovalnega dne

9.9.2018 - Zaključek

Končni rezultati turnirja v Izoli - 60 let (vir: spletna stran KZS)